Regulamin firmy Deimic
1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług i produktów oferowanych przez firmę Deimic.
1.2. Deimic jest polskim producentem urządzeń do automatyki budynkowej, specjalizującym się w systemach inteligentnego domu.
1.3. Regulamin obowiązuje wszystkich klientów, partnerów i użytkowników produktów Deimic.
1.2. Deimic jest polskim producentem urządzeń do automatyki budynkowej, specjalizującym się w systemach inteligentnego domu.
1.3. Regulamin obowiązuje wszystkich klientów, partnerów i użytkowników produktów Deimic.
2. Definicje
2.1. Deimic – firma Deimic, producent systemów automatyki budynkowej.
2.2. Klient – osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupu produktów Deimic.
2.3. System Deimic One – kompletny system automatyki budynkowej oferowany przez firmę Deimic.
2.2. Klient – osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupu produktów Deimic.
2.3. System Deimic One – kompletny system automatyki budynkowej oferowany przez firmę Deimic.
3. Zamówienia i sprzedaż produktów
3.1. Zamówienia można składać poprzez sklep internetowy Deimic, e-mail lub telefonicznie.
3.2. Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane na adres e-mail podany przez Klienta.
3.3. Deimic zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w uzasadnionych przypadkach.
3.2. Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane na adres e-mail podany przez Klienta.
3.3. Deimic zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w uzasadnionych przypadkach.
4. Ceny i płatności
4.1. Ceny produktów są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
4.2. Deimic akceptuje płatności przelewem bankowym, kartą kredytową oraz za pobraniem.
4.3. Faktura VAT zostanie wystawiona i dostarczona wraz z zamówieniem.
4.2. Deimic akceptuje płatności przelewem bankowym, kartą kredytową oraz za pobraniem.
4.3. Faktura VAT zostanie wystawiona i dostarczona wraz z zamówieniem.
5. Dostawa i odbiór towaru
5.1. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich lub poprzez odbiór osobisty w siedzibie firmy.
5.2. Koszty dostawy są naliczane oddzielnie i zależą od wybranej metody dostawy.
5.3. Czas dostawy wynosi zazwyczaj 2-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
5.2. Koszty dostawy są naliczane oddzielnie i zależą od wybranej metody dostawy.
5.3. Czas dostawy wynosi zazwyczaj 2-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
6. Gwarancja i reklamacje
6.1. Produkty Deimic objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta.
6.2. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji i skorzystania z gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu w postaci faktury VAT.6.3. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres e-mail lub listownie na adres siedziby firmy, dołączając kopię faktury VAT.
6.4. Do reklamowanego produktu należy dołączyć opis usterki oraz kopię dowodu zakupu (faktury VAT).
6.5. Deimic rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania wraz z wymaganymi dokumentami.
6.6. W przypadku uznania reklamacji, Deimic dokona naprawy lub wymiany wadliwego produktu na nowy.
6.7. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania, modyfikacji produktu lub napraw dokonywanych przez osoby nieupoważnione.
6.8. Szczegółowe warunki gwarancji są dostępne w karcie gwarancyjnej dołączonej do każdego produktu.
6.2. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji i skorzystania z gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu w postaci faktury VAT.6.3. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres e-mail lub listownie na adres siedziby firmy, dołączając kopię faktury VAT.
6.4. Do reklamowanego produktu należy dołączyć opis usterki oraz kopię dowodu zakupu (faktury VAT).
6.5. Deimic rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania wraz z wymaganymi dokumentami.
6.6. W przypadku uznania reklamacji, Deimic dokona naprawy lub wymiany wadliwego produktu na nowy.
6.7. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania, modyfikacji produktu lub napraw dokonywanych przez osoby nieupoważnione.
6.8. Szczegółowe warunki gwarancji są dostępne w karcie gwarancyjnej dołączonej do każdego produktu.
7. Zwroty i odstąpienie od umowy
7.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny.
7.2. Zwracany produkt musi być w stanie nienaruszonym i kompletny.
7.3. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
7.2. Zwracany produkt musi być w stanie nienaruszonym i kompletny.
7.3. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
8. Prawa własności intelektualnej
8.1. Wszelkie prawa własności intelektualnej do produktów i oprogramowania Deimic są zastrzeżone.
8.2. Klient nie ma prawa do modyfikacji, dekompilacji lub inżynierii wstecznej produktów Deimic.
8.2. Klient nie ma prawa do modyfikacji, dekompilacji lub inżynierii wstecznej produktów Deimic.
9. Ochrona danych osobowych
9.1. Deimic przetwarza dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO.
9.2. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
9.2. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
10. Odpowiedzialność
10.1. Deimic nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktów.
10.2. Odpowiedzialność Deimic ograniczona jest do wartości zakupionego produktu.
10.2. Odpowiedzialność Deimic ograniczona jest do wartości zakupionego produktu.
11. Wsparcie techniczne i serwis
11.1. Deimic zapewnia wsparcie techniczne dla swoich produktów.
11.2. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny realizowany jest w siedzibie firmy lub u autoryzowanych partnerów.
11.2. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny realizowany jest w siedzibie firmy lub u autoryzowanych partnerów.
12. Postanowienia końcowe
12.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
12.2. Deimic zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O wszelkich zmianach Klienci zostaną poinformowani drogą elektroniczną.
12.2. Deimic zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O wszelkich zmianach Klienci zostaną poinformowani drogą elektroniczną.
Potrzebujesz dodatkowego wsparcia? Skontaktuj się z nami! Jesteśmy dla Ciebie!